مطالب سگی:سگ های اپارتمانی: بیگل
 
درباره وبلاگ


باسلام در این وبلاگ ما قصد داریم که همه چیز را در باره ی سگ ها در اختیار شما دوست داران سگ قرار دهیم.و علاوه بر آن پرس و جویی از صاحبان سگ داریم که برای شما قابل روئیت است. شما می توانید با عضو شدن در وبلاگ و خبر نامه باما در ارتباط باشید.لطفا با نظر دادن ,نظر خود را در باره ی وبلاگ بیان کنید و مارا در بهتر کردن وبلاگ کمک کنید.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 98392
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 48
تعداد آنلاین : 1


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺩﺭ ﺑﺎﺭﻩ ي ﺳﮓ




این نژاد یک سگ جسور و درعین حال مطیع می باشد و تحت هرشرایطی به تعقیب شکار می پردازد. ازاین سگ برای شکار خرگوش و روباه استفاده می شود . هرچند که قدرت وسرعت دویدن آنها زیاد نیست ولی همانطورکه ذکر شد آنها در تعقیب شکار بسیار ماهرند . ارتفاع بیگل حداکثر40 سانتیمتراست . این سگ بسیارپرتحرک وخوش خلق بوده قدرت بویایی بسیار بالایی دارد و می تواند بعنوان سگ خانگی نیزمورد استفاده قرار گیرد .

نژادی است سر سخت و باهوش و دارای اسکلت بندی متناسب . یک سگ شکاری کوچک است . نگهداری از بیگِل آسان می باشد . به سه رنگ: 1- قرمز- سفید ، 2- نارنجی - سفید ، 3- لیمویی - سفید یافت می شود. پوشش خارجی کوتاه دارد و شبیه به English Fox Hound کوچک می باشد . دارای پنجه های تخم مرغی شکل و قدرتمندی است . گوشها آویزان و چشم ها به رنگ قهوه ای و مشکی یافت می شود . توجه داشته باشید که دم نباید به حالت فر خورده قرار گیرد .

خلق وخو

بیگِل سگی آرام ، شیرین و سرزنده است که همه را دوست دارد ! یک موجود کوچولوی خوشحال است . اجتماعی ، شجاع و باهوش ، خونسرد و پر محبت است . رابطه اش با کودکان و سایر سگها عالی است اما نباید آن را در تولگی با سایر حیوانات خانگی تنها رها کرد . بیگِل افکار مخصوص به خود را دارد و به محبت ، توجه و آموزشهای اساسی نیاز دارد .
این نژاد از تنها ماندن عذاب می کشد و اگر شما مدت زیادی را خارج از خانه سپری می کنید بهتر است تا یک جفت برای بیگِل خود بیاورید . صدای بلند آن می تواند گاهی اوقات باعث آزار و اذیت همسایه ها و اعضای خانه شود . بیگِل به هر جایی که حس بویایی اش آنرا بکشاند می دود بنابراین بهتر است در محیط بیرون از قلاده استفاده شود .

مشکلات سلامتی   

برخی از آنها دچار بیماریهای قلبی ، صرع ، بیماریهای چشمی و مشکلات کمر می شوند .


شرایط نگهداری    

بیگِل برای نگهدای در آپارتمان مناسب می باشد به شرط آنکه مدتی را در طول روز بیرون از خانه سپری کند. بیگِل در داخل خانه بسیار فعال است و یک حیاط کوچک مکان مناسبی را برایش فراهم میکند .

فعالیت بدنی

دارای استقامت و انرژی زیاد است . بیگِل به میزان قابل توجهی به فعالیت بدنی روزانه نیاز دارد اما یک حیاط می تواند مقادیر زیادی از این نیاز را تأمین نماید. به پیاده روی علاقه فراوانی دارد ، اما اگر به ناپدید شدن سگ خود علاقه ندارید هرگز او را بدون قلاده بیرون نبرید !

طول عمر

در حدود 12-15سال

آراستن

آراستن موهای صاف و کوتاه آن آسان می باشد . برس زدن و شست و شو با شامپوهای ملایم در مواقع ضروری پیشنهاد می شود . همیشه داخل گوشها را چک کنید تا از نبودن جرم و چرک اطمینان حاصل نمائید . ناخن ها را کوتاه نگه دارید . ریزش مو در این نژاد متوسط است .

                       



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, :: 18:5 ::  نويسنده : maryam&elahe